Onze diensten




Agendaplanning


We nemen graag de zorg voor de agendaplanning van uw personeel over. Vanaf het eerste begin van het proces zijn wij u gelijk van dienst door met u mee te denken. Wie zitten er bijvoorbeeld in uw doelgroep en wat is de scoringskans?
Als we eenmaal starten met afspraken maken, wordt niet alleen gekeken naar de kwantiteit maar zeker ook naar de kwaliteit van de afspraken en van de planning in de agenda.

We zorgen voor een groot aantal kwalitatieve afspraken en uw rayon- en accountmanagers hoeven zich niet meer bezig te houden met koude acquisitie. Ze hebben meer tijd voor hun hoofdtaak.
Ze kunnen zich dan volledig concentreren op de wetenschappelijke aspecten van hun bezoek en zich optimaal voorbereiden op het gesprek.

Agendaplanning kent twee piekperiodes:
(Zorg ervoor dat u er op tijd bij bent!)
1: Okt. / Nov. / Dec. / Jan.: agendaplanning voor 1ste helft van het nieuwe jaar.
2: Apr. / Mei. / Jun. / Jul.: agendaplanning voor de 2de helft van het jaar.

Natuurlijk kunnen we ook op verzoek van onze klant op elk moment van het jaar agenda's inplannen.
Voorbeelden zijn:
De agendaplanning voor een heel team bij de introductie van een nieuw product.
De agendaplanning voor nieuw personeel tijdens de product- en verkooptraining, zodat er direct daarna gestart kan worden met de bezoeken.

[naar boven]





Verkoop en Promotie

Wij helpen u graag bij de verkoop en promotie van uw producten.

We helpen u uw producten te verkopen door uw mailing na te bellen en bestellingen voor u op te nemen. Uw omzet kan op deze wijze in kortere tijd veel hoger worden.
Bij de introductie van een nieuw product zorgt telefonische ondersteuning voor snellere
naamsbekendheid bij een groter publiek. U bereikt dus sneller meer omzet. Ook seizoensgebonden producten krijgen met een telefonische actie een extra impuls.
Hetzelfde gebeurt met gevestigde producten die nog maar weinig promotie krijgen.

Beurzen, Symposia en Workshops:
Wanneer u aan een beurs wilt deelnemen, of u organiseert zelf een beurs, symposium of workshop, investeert u er veel tijd en geld in. Het is dan ook vanzelfsprekend dat u het maximale uit die investering wilt halen. Wij kunnen u daarbij helpen. Wij bellen uw doelgroep na, zodat u meer deelnemers en/of bezoekers kunt verwachten.

Wilt u goodwill bij uw klanten behouden, dan zijn after-sales gesprekken onmisbaar. We kunnen dit op professionele wijze voor u doen. We stellen onze expertise graag volledig ten dienste van uw missie en visie.

[naar boven]







Afnemen van enquêtes

Enquêtes dienen om allerlei zaken in kaart te brengen, zodat u beter inzicht heeft alvorens u uw volgende stap neemt.

Wij kunnen voor u enquêtes uitvoeren als u informatie wilt verzamelen over bijvoorbeeld:

- uw eigen product en of andere producten in dezelfde markt.
- de mening, wensen en behoeften van uw (potentiële) klanten.
- de samenwerking tussen uw klant en uw rayonmanagers.

Daarnaast kunnen enquêtes ook toegepast worden bij de promotie van uw producten en/of het verwerven van naamsbekendheid.

[naar boven]







Cursussen en Trainingen

Op verzoek ondersteunen wij organisaties met praktijkgerichte trainingen en coaching op het gebied van telefonische verkoop, persoonlijke verkoop en communicatie. Hiermee willen we graag onze kennis en expertise met u te delen.

Zo verzorgen wij bijvoorbeeld een training in het effectief voeren van telefoongesprekken.
Verder hebben wij ook een gerichte training in het maken van vervolgafspraken.

[naar boven]